הדקירה בגילה – פיגוע: שלושה פלסטינים נעצרו והודו

קובי פינקלר No Comments on הדקירה בגילה – פיגוע: שלושה פלסטינים נעצרו והודו

ביום חמישי, אור סייר בן ה-25 נפצע באורח קשה בשכונת גילה בירושלים, כתוצאה מדקירות. היום שב"כ אישר שהאירוע הוא פיגוע לאומני, ושלושה פלסטינים תושבי בית לחם נעצרו. שלושת המחבלים, בני 17,18 ו-19 קשרו את עצמם לביצוע הפיגוע

צילום: דוברות המשטרה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שלושה פלסטינים, תושבי בית לחם, נעצרו הבוקר בבתיהם בחשד שביצוע את פיגוע הדקירה בשכונת גילה בירושלים ביום חמישי, בו נפצע קשה אור סייר בן ה-25. מהחקירה הראשונית עולה כי החשודים, בני 17, 18 ו-19, קשרו עצמם לביצוע הפיגוע. חקירתם נמשכת והמשטרה צפויה לבקש מבית המשפט האריך את מעצרם.

בשב״כ, דובר צה״ל ודוברות מג״ב מסרו כי בתום מאמץ מודיעיני ומבצעי של שב״כ, נעצרו הבוקר בפעילות משותפת של שב״כ, צה״ל ומג״ב שלושה פלסטינים תושבי בית לחם (17, 18, 19) החשודים בביצוע פיגוע הדקירה בשכונת גילה בירושלים מיום חמישי ה-20/7, בו נפצע קשה אזרח יהודי בשנות ה-20 לחייו.

עוד נמסר כי מחקירתם הראשונית בשב״כ קשרו עצמם לביצוע הפיגוע. חקירת החשודים נמשכת. כוחות הביטחון ימשיכו לפעול על מנת לבוא בחשבון עם אלו אשר ביצעו פיגועים כנגד אזרחי ישראל וכוחות הביטחון.

מחקירת החשודים ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים בשיתוף פעולה עם שב״כ, עולה כי החשודים הגיעו למקום ביום הפיגוע רגלית יחדיו מכיוון בית ג׳אלא כשהם מצוידים בשלושה סכיני קצבים גדולים, זאת במטרה לרצוח יהודי ולהיות ״שאהידים״. לאחר הפיגוע נמלטו מהמקום.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן התייחס הבוקר למעצר החשודים ואמר: ״מאז הפיגוע לא חסכנו מאמצים ומשאבים בכדי להבין את נסיבות המקרה, להתחקות אחר זהות החשודים, לאתר וללכוד אותם. הבוקר הסתיים המצוד אחר המחבלים, סגרנו מעגל ואני רוצה להודות לכל הכוחות שהשתתפו במצוד אחר המחבלים ופעלו בשיתוף פעולה יחד, מהמשטרה, מצה״ל ומהשב״כ. אני בטוח כי חוקרי ימ״ר ירושלים ושב״כ יעשו כעת את כל פעולות החקירה הנדרשות בכדי למצות את הדין עם המחבלים. אני רוצה לחזק את בני משפחתו של אור שנפצע בפיגוע באורח קשה ולאחל לו החלמת מהירה״.



0 תגובות